wtorek, 13 marca 2012

12.03.2012

Przeglądając przez długi okres blogi modowe postanowiłam założyć własnego. Nie wiem czy wytrwam i jak mi to wyjdzie, ale na dzień dzisiejszy mogę obiecać, że dam z siebie wszystko ! Zatem czas zacząć :)
Na początek może podam recenzję kosmetyków z Sephory, które otrzymałam niedawno od mojego chłopaka.
1.Scrub do ciała o zapachu żurawiny i liczi- bardzo przyjemny zapach, scrub nie jest zbyt gruboziarnisty przez co fajnie rozprowadza się na ciele i ładnie je wygładza
2.Balsam do ciała o zapachu żurawiny i liczi- najlepszy jaki do tej pory miałam ! Zapach idealny, zwłaszcza na lato (dość długo się utrzymuje). Jedyną wadą może być konsystencja, gdyż jest trochę rzadki, ale za to dobrze się rozprowadza i wchłania, a skóra po nim jest delikatna i miękka.
3.Płyn do kąpieli o zapachu guawy-ten zapach jest jeszcze ładniejszy od zapachu żurawiny i liczi. bardzo wydajny, ładnie się pieni i to efektowne okrągłe opakowanie zachęcają mnie do ponownego zakupu, gdy mi się skończy ;)

Miłego dnia !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz