sobota, 11 sierpnia 2012

Something new.

Poniżej przedstawiam parę nowych rzeczy zakupionych głównie na przecenach.
Zacznę od butów, z którymi ostatnio mam problem. Otóż, gdy coś mi się spodoba nie ma mojego małego rozmiaru (36) bądź takiego nie produkują. Za zwykłymi czarnymi balerinami chodziłam kilka dni...
 Postanowiłam także kupić czarne szpilki w których będą potrafiła chodzić :) Posiadam wiele na strasznie wysokich obcasach, ale i tak ich prawie nie noszę. Tych zapewne będę często używać.
 
Strój kąpielowy: góra Cubus, dół Tally Weil (7,99 !) ;)



 Postanowiłam kupić także perfumetki zapachów, których dotąd nie używałam. I muszę powiedzieć, że zakochałam się w Dior J'adore. Śliczny, dziewczęcy zapach.
 W sklepie "wszystko po 5zł" kupiłam słodkie pudełeczko na różne drobiazgi ;)


Na dziś to tyle, niedługo wstawię przepis na muffinki, które ostatnio robiłam ;)

12 komentarzy:

  1. super te nowe rzeczy :)))

    zapraszam do siebie nowy blog :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Awesome! I love the pumps!

    http://theprintedsea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam takie samo pudełeczko w podobnym sklepie i zastanawiałam się czy nie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie pudełeczka, zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne te pudełeczko ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Strój śliczny!

    http://martaiteresa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze, że chociaż masz 36 rozmiar buta. ja nie mogę znaleźć na siebie 35 i uwierz mi, robi się problem :D
    pozdrawiam i zapraszam! przy okazji zachęcam do obserwowania :) niedługo rozdanie.
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń